Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2011, 00:06
για ετοιματζιδικη διανομη δαγκωτο το opensuse μπορεις να βαλεις το KDE την στιγμη που βγαινει αλλα εχει πολλα αποθετηρια ....
για να το στησεις οπως εσυ γουσταρεις δαγκοτο ARCH
για να το στησεις οπως εσυ γουσταρεις δαγκοτο ARCH
Spoiler: show