Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2011, 00:06
από jemadux
για ετοιματζιδικη διανομη δαγκωτο το opensuse μπορεις να βαλεις το KDE την στιγμη που βγαινει αλλα εχει πολλα αποθετηρια ....
για να το στησεις οπως εσυ γουσταρεις δαγκοτο ARCH

Spoiler: show
με konqueror δαγκωτο
ο firefox ειναι ιεροσυλια στο KDE