Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 14:21
από MakisM1
Υπαρχουν πολλες μεθοδοι να 'φιλτραρεις το νερο της βρυσης...

α) Αποσταξη. Δεν γνωριζω καποια συσκευη που να την κανει στο σπιτι, και, αν υπαρχει, θα ειναι πανακριβη. Δεν εχεις μικροβια και αλατα, αλλα δεν ξερω τι γινεται με τα χλωρια και λοιπα σχετικα πτητικα χημικα. Νερο απεσταγμενο/απιονισμενο μπορει να βρεις στη σουπερμαρκετ, αλλα το μειονεκτημα της συσκευασιας σε φτηνα πλαστικα δοχεια υπαρχει.

β) Reverse osmosis. Αφαιρει αλατα, χλωρια και τα περισσοτερα απο τα βλαβερα χημικα, αν οχι ολα. Σχετικα ακριβες οικιακες συσκευες, αλλα υπαρχουν.

γ) Φιλτρα ενεργου ανθρακα. Κανουν αρκετα καλη δουλεια στην αφαιρεση χλωριου, μεταλλων και αλλων χημικων. Σχετικα φτηνη λυση. Εγω χρησιμοποιω για 25 χρονια μια συσκευη της Teledyne Water Pik Instapure που προσαρμοζεται στη βρυση και εχει επιλογεα αν θες να φιλτραρεις το νερο η οχι (δεν χρειαζεσαι φιλτραρισμα για να πλυνεις ενα πιατο πχ.

Δειχνει καπως ετσι
Εικόνα

Το φερνει στην Ελλαδα ο Γιαννοπουλος Αγγελοπουλος.

Παρομοιο στη δουλεια ειναι το φιλτρο Britta, απλα βαζεις το νερο σε μια ειδικη κανατα και περναει απο φιλτρο ενεργου ανθρακα καθως το χυνεις στο ποτηρι.

Αν το συνδυασεις με ενα φιλτρο που μαλακωνει το νερο (χημικο) θα εχεις πολυ καλο αποτελεσμα. Το τελευταιο, δεν ειναι και φθηνο...

δ) Φιλτρα σπιτιου. Το βαζεις μετα το μετρητη. Φιλτραρει ολο το νερο και αφαιρει σκουριες και σχετικα χοντρα σωματιδια. Δεν εχει επιρροη στα αλατα και μετρια επιρροη στο χλωριο.

Αυτα ξερω... και κανω...