Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2011, 02:14
από kalopc
Alexandros_ έγραψε:Εμενα μου φαινεται ιδιο με το επισημο της canonical...+ ενα banner που μετραει αντιστροφα μεχρι την επομενη διανομη...

Και κατι ακομα...
έγραψε:http://messlug.tk/index/ubuntu_comercial_software/0-19

ειδα στην παραπανω διευθυνση οτι αναφερεις το nod32 & nero trial...
υπαρχουν τοσα προγραμματα για εγγραφη cd...γιατι να κατεβασει καποιος το trial???
δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προτινεις antivirus...αλλα αφου θες να το κανεις τοτε γιατι δεν προτινεις clamav???

το θέμα δεν ακριβώς το ίδιο με της Canonical όσο για τα nod32 και nero τα προτινω γιατί ένας χρήστης που δουλευει σε windows θα του φανούνε πιο εύκολα αυτά τα προγραματα σε σχέση με αλλά