Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2011, 15:17
VirtualBox το γιατί? Γιατί αυτό έπιασα στα χέρια μου και σε αυτό έμεινα.
VMware δεν δοκίμασα ποτέ αν και έχω ακούσει καλύτερα λόγια...
VMware δεν δοκίμασα ποτέ αν και έχω ακούσει καλύτερα λόγια...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/