Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2011, 15:17
από ShadowDeath
VirtualBox το γιατί? Γιατί αυτό έπιασα στα χέρια μου και σε αυτό έμεινα.
VMware δεν δοκίμασα ποτέ αν και έχω ακούσει καλύτερα λόγια...