Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2011, 21:12
από linuxs
Qdata έγραψε:
linuxs έγραψε:Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο... :(


Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).


Α Οκ! :)