Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2011, 21:12
Qdata έγραψε:linuxs έγραψε:Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο...
Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).
Α Οκ!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Qdata έγραψε:linuxs έγραψε:Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο...
Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).