Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2011, 23:13
από thebetashow
Καλησπέρα παιδιά, μαζί με 2 φίλους μου έχουμε ξεκινήσει εδώ και καιρό μια internet-ικη εκπομπή (vidcast) όπου μιλάμε κυρίως για θέματα πληροφορικής, ανοιχτού λογισμικού, arduino και ότι άλλο τραβάει την προσοχή μας. Προσπαθούμε να βγάζουμε επεισόδια κάθε εβδομάδα το πολύ δέκα μέρες και να ολοκληρώνουμε ενδιαφέροντα μικρά projects. Επειδή σίγουρα μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος με πολλούς από εδώ μέσα, πιστεύω ότι θα σας ενδιαφέρουν τα θέματά μας.

Ζητώ συγνώμη αν σας Spam-αρα αλλά δεν είχα τέτοια πρόθεση.

Για όποιον ενδιαφέρεται http://www.thebetashow.gr

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας