Δημοσιεύτηκε: 03 Μάιος 2011, 22:28
από Star_Light
monkgr έγραψε:Off topic:
Ὄσο μύθος εἶναι τὸ «στὸ Ubuntu εἶναι ὅλα ἕτοιμα» καὶ τὸ «μὲ τὸ Ubuntu δὲν μαθαίνεις», ἄλλο τόσο μύθος εἶναι καὶ τὸ «μὲ ὅλες τὶς διανομὲς μπορεῖς νὰ μάθεις»... τί; Γιατὶ πράγματι μπορεὶς νὰ μάθεις μὲ ὅλες, ἀλλὰ ὄχι τὰ ἴδια πράγματα μὲ τὴν ἴδια εὐκολία καὶ μὲ τὴν ἴδια διεισδυτικότητα.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι, ἀπὸ ὅποια διανομὴ καὶ νὰ ξεκινήσεις, ἂν ἔχεις ὄρεξη καὶ ὑπομονή, μπορεῖς νὰ μάθεις αὐτὰ ποὺ σὲ ἐνδιαφέρουν. Ἀλλὰ ἄλλες ἀνάγκες καλύπτει π.χ. τὸ slackware (ποὺ ἔμεινε τελευταῖο στὸ πέρασμα ἀπὸ τὸν πυρήνα 2.4 στὸν 2.6 γιὰ λόγους σταθερότητας, ἀφοῦ ἀπευθυνόταν στὴν ἀγορὰ τῶν servers) καὶ ἄλλες τὸ Studio64 ἢ τὸ Edubuntu ἢ τὸ Puppy. Μὲ ὅλες αὐτὲς μπορεῖς νὰ μάθεις, ἀλλὰ μὲ ἄλλες μαθαίνεις πιὸ εὔκολα τὰ τοῦ ἤχου, μὲ ἄλλες διευκολύνεσαι στὴν ἐκπαίδευση, μὲ ἄλλες μαθαίνεις εὐκολότερα τὰ τῶν δικτύων καὶ τῶν iptables, μὲ ἄλλες, ποὺ ἔχουν συγκεντρωμένα τὰ configuration files σὲ ἕνα γενικότερο ἀρχεῖο rc.conf (ἀ λὰ BSD), μαθαίνεις νὰ παίζεις μὲ τὴν διαμόρφωση μέσω κονσόλας κ.λπ. Τὁ θέμα εἶναι τί θέλεις νὰ μάθεις καὶ πόσο ἐξοικειωμένος εἶσαι μὲ τὸ ἀντικείμενο.
Ὅπως δὲν θὰ συνιστοῦσα ποτὲ σὲ κάποιον ποὺ κάνει τὰ πρῶτα του βήματα στὸν χειρισμό ὑπολογιστῆ νὰ ξεκινήσει μὲ gentoo, ἔτσι δὲν θὰ συνιστοῦσα σὲ κάποιον προχωρημένο καὶ «ψαγμένο» τὸ Ubuntu desktop edition: Πιὸ πολὺ θὰ τοῦ ταίριαζε τὸ Ubuntu server edition ἤ, ἂν εἶναι καὶ κάπως μαζοχιστής :P , τὸ Ubntu minimal edition, γιὰ νὰ χτίσει μόνος του τὸ σύστημα ὅπως θέλει.
Καλὸ εἶναι, λοιπόν, νὰ ἀποφεύγουμε ἀφορισμοὺς καὶ γενικεύσεις.


Ξεφύγαμε ἀπὸ τὸ ἀρχικὸ θέμα ἢ μοῦ φαίνεται;


Σωστότατος! Απλα ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω την τρελα με το BackTRack 4 οκ τα εχει ενσωματωμενα μεσα???? Το ettercap , wireshark κτλπ για να την δεις χακεροκρακερας? :D λες και εδω αν δωσεις μια

sudo install wireshark θα παθεις κατι ... ενταξει και αυτο πανω κατω μεσα στο θεμα ειναι οποτε οκ.
Μιας και παει λιγο και η κουβεντα και στις διανομες.