Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2011, 09:21
από evolgen
headless έγραψε:
evolgen έγραψε:
Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";


Δηλαδή θα προτιμούσες/θα προτιμήσεις να κάνεις εμπιστευτικές επαγγελματικές συνομιλίες με ένα κλειστό πρωτόκολλο που το διαχειρίζεται η microsoft;

Σίγουρα δε θα το προτιμούσα, άλλα άλλο τι θέλω εγώ και άλλο τι μπορεί να απαιτήσει κάποιος εργοδότης για μια πρώτη συνέντευξη. Στην τελική, τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα είναι στην υπολογιστική εξελικτική γενετική, που απορώ αν ενδιαφέρουν έστω και λίγο την Microsoft.