Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2011, 11:45
Σίγουρα υπάρχουν άλλες εφαρμογές που κάνουν τη δουλειά του skype και μάλιστα ανοιχτού κώδικα
Το θέμα είναι οτι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν skype . Tι να το κάνω να βάλω το Ekiga και να είμαι ο μόνος που θα μπαίνει . Να μιλήσω με ποιον ?
Αν και πολύ αμφιβάλλω για το μέλλον του skype . Η επιτυχία του στηριζόταν στο γεγονός οτι υπήρχε για πολλά λειτουργικά . Τωρα αν περιοριστεί μονο για windows τα πράγματα αλλάζουν .. δεν ξέρω αν θα βγαίνει και για mac ..αμφιβάλλω
Η καλυτερη λύση νομιζω ειναι google talk
Το θέμα είναι οτι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν skype . Tι να το κάνω να βάλω το Ekiga και να είμαι ο μόνος που θα μπαίνει . Να μιλήσω με ποιον ?
Αν και πολύ αμφιβάλλω για το μέλλον του skype . Η επιτυχία του στηριζόταν στο γεγονός οτι υπήρχε για πολλά λειτουργικά . Τωρα αν περιοριστεί μονο για windows τα πράγματα αλλάζουν .. δεν ξέρω αν θα βγαίνει και για mac ..αμφιβάλλω
Η καλυτερη λύση νομιζω ειναι google talk