Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2011, 11:54
από headless
Εγώ νομίζω οτι θα συνεχιστεί να βγαίνει και για mac και για iphone.
Οι apple users είναι καλοί πελάτεες με σεβαστό μερίδιο αγοράς,άλλωστε κι άλλα προιόντα της microsoft κυκλοφορούν για osx (π.χ. Office)
Oι clients για android και linux,από την άλλη...χμ ας πούμε οτι το μέλλον τους δεν διαβλέπεται τόσο ρόδινο.