Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2011, 11:54
Εγώ νομίζω οτι θα συνεχιστεί να βγαίνει και για mac και για iphone.
Οι apple users είναι καλοί πελάτεες με σεβαστό μερίδιο αγοράς,άλλωστε κι άλλα προιόντα της microsoft κυκλοφορούν για osx (π.χ. Office)
Oι clients για android και linux,από την άλλη...χμ ας πούμε οτι το μέλλον τους δεν διαβλέπεται τόσο ρόδινο.
Οι apple users είναι καλοί πελάτεες με σεβαστό μερίδιο αγοράς,άλλωστε κι άλλα προιόντα της microsoft κυκλοφορούν για osx (π.χ. Office)
Oι clients για android και linux,από την άλλη...χμ ας πούμε οτι το μέλλον τους δεν διαβλέπεται τόσο ρόδινο.