Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2011, 19:32
από yodan000
Από ότι έχω διαβάσει είχε αρχίσει ένα project και τελικά το άφησαν γιατί; Υπάρχει περίπτωση να ξαναρχίσουν ή το έχουν αποκλήσει; Τώρα με το Unity θα πετάει....