Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2011, 17:49
από kalopc
Έστειλα mail στην Rovio και τώρα περιμένω απάντηση της

τώρα σε σχέση με την "μετατροπή" εφαρμογών από exe σε deb αξίζει ? εμένα γνώμη μου θα βοηθήσει πόλους niewbies να προσαρμοστούν ποιο εύκολα

α και κάτι τι πιστευετε ότι είναι καλύτερο τα πακέτα deb να περιέχουνε το wine για δουλευουν σαν "ανεξάρτητα" (50 megabyte πιάνει το wine)

η να το έχουνε στις εξαρτήσεις δλδ να εγκαθιστάτε μια φορά και μετά τέλος ?

α και έφτιαξα και ένα blog για να δημοσιεύω νέα http://exetodeb.blogspot.com/