Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2011, 21:21
pc_magas έγραψε:@star_light
Μπορεί να λένε i3 ή i7 αλλά η φιλοσοφία λειτουργίας του "πυρίνα" σε γενικές γραμμές ενός επεξεργαστή είναι η ίδια !
Πχ σε ένα i7 άμα τον "ανοιξεις" θα δεις τμήματα όπου υπήρχαν και στον Pendium3! πχ ALU. Απλά η τεχνολογία προχωράει και χωράνε περρίσότερα κυκλώματα σε ένα τσίπ (Εξ ου και οι πολλοί πυρίνες). Ακόμα θα ξεκινήσεις από τα απλά για να μάθεις την αρχιτεκτονική ενός απλoύ σχετικά επεξεργαστή και μετά πας στους i7!
ΟΚ ευχαριστω. ΑΡα το Tutorial που εχω δωσει εδω ειναι ενταξει ????