Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2011, 00:44
από the_eye
@max mortimer47
Ο kernel που τρέχουμε έχει ετοιμαστεί για αυτό το θέμα, μπορεί κάποιος άλλος παλαιότερος να έχει πρόβλημα.
Όχι δεν μετρά ανά 2 δευτερόλεπτα. Απλά αν ήθελε 1Hz για να υπολογίσει τον χρόνο (πολύ απλό παράδειγμα) μετά θα θέλει 2Hz από το τόσα GIGAHz που έχει.