Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2011, 19:54
από medigeek
Νομίζω η εντολή για καθαρισμό πακέτων είναι: pacman -Sc
Καλύτερα περίμενε κάποιον άλλο, επειδή δεν καταλαβαίνω και πολλά από arch linux. :)