Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011, 19:09
από vasster
Μη μπερδεύεις την cache. Ενας καταχωρητής επίσης δεν σκανάρει τίποτα. Είναι μια μεταβλητή του επεξεργαστή στην οποία επιδρούν κάποιες εντολές πχ η εντολή MOVL EAX, [123456789] σημαίνει μετέφερε μία 32b τιμή που βρίσκεται αποθηκευμένη στην διεύθυνση μνήμης 123456789 στον ΕΑΧ. Ο επεξεργαστής για να εκτελέσει αυτή την εντολή θα βάλει τον αριθμό 123456789 στον δίαυλο διευθύνσεων και θα περιμένει να ενημερωθεί με το αποτέλεσμα στο δίαυλο δεδομένων το οποίο στη συνέχεια θα τοποθετήσει στον καταχωρητή ΕΑΧ ενημερώνοντας ταυτόχρονα και μερικές σημαίες κατάστασης. Ανάλογα με την αρχιτεκτονική, αυτοί οι δίαυλοι μπορεί να είναι δύο ξεχωριστοί ή ένας.

Προσπάθησε να βλέπεις τα πράγματα στην αρχή απλά και μην μπλέκεις με pipelines και caches.