Δημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2011, 13:47
Radwan Robert Axmet έγραψε:
δεν το ήξερα :/ δεν ηπάρχουνε ομάδες όπως στο facebook;;;;
Μπαα τουλάχιστον προς το παρόν .. απο οτι λενε όμως μέχρι τα εγκαινια ίσως υπάρξουν και ομάδες
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Radwan Robert Axmet έγραψε:
δεν το ήξερα :/ δεν ηπάρχουνε ομάδες όπως στο facebook;;;;