Δημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2011, 13:47
από ALdaperan
Radwan Robert Axmet έγραψε:

δεν το ήξερα :/ δεν ηπάρχουνε ομάδες όπως στο facebook;;;;


Μπαα τουλάχιστον προς το παρόν .. απο οτι λενε όμως μέχρι τα εγκαινια ίσως υπάρξουν και ομάδες :P