Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2011, 17:39
Γεια σας παιδια σκεφτομαι να αγορασω το Turbo-X Maestro HR i5-450
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... i5-450.htm
Θελω να ακουσω γνωμες και για το συγκεκριμενο μοντελο αλλα και για την Turbo-X γενικοτερα ευχαριστω
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... i5-450.htm
Θελω να ακουσω γνωμες και για το συγκεκριμενο μοντελο αλλα και για την Turbo-X γενικοτερα ευχαριστω