Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2011, 17:28
Off topic:
Α καλά!!!!!!! Μερικοί εδώ μέσα έχουν ξεφύγει!!!!!! Τι το θέλεις το bass traps μωρέ? Studio θα φτιάξεις?? Η μήπως ο ήχος σου είναι τόσο καλός μα τόσο καλός που σε ενοχλεί ο αντίλαλος από τους τοίχους και η ακουστική του δωματίου σου??? Ότι νά ναι!!!
nickkefi έγραψε:Ναι, θα τρελαθούμε! Έχει κανείς εμπειρία με bass traps; Θέλω να φτιάξω αλλά φοβάμαι τον πετροβάμβακα για λόγους υγείας. Έχει κανείς υπόψιν του εναλλακτική λύση;
Α καλά!!!!!!! Μερικοί εδώ μέσα έχουν ξεφύγει!!!!!! Τι το θέλεις το bass traps μωρέ? Studio θα φτιάξεις?? Η μήπως ο ήχος σου είναι τόσο καλός μα τόσο καλός που σε ενοχλεί ο αντίλαλος από τους τοίχους και η ακουστική του δωματίου σου??? Ότι νά ναι!!!