Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2011, 19:59
από nickkefi
dim459 έγραψε:Ως προς τα bass traps να προσθέσω τις αυγοθήκες ή θα με πάρετε στο κυνήγι ;

Άλλο ηχομόνωση, άλλο ηχητική ποιότητα. Ο σκοπός είναι ο επίπεδος ήχος, και το δωμάτιό μου μεγεθύνει πάρα πολύ τα μπάσα, και το χρησιμοποιώ για μιξάρισμα... Κατέληξα στον υαλοβάμβακα, ξέρει κανείς καμιά μάντρα οικοδομικών υλικών κοντά σε στάση μετρό; :-D