Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2011, 12:52
έγραψε:Μπορεί ο μέσος χρήστης υπολογιστή να προστατευτεί από τέτοια φαινόμενα; «Μόνο αν βγάζει τον υπολογιστή από την πρίζα, όποτε δεν τον χρησιμοποιεί. Έτσι, το όφελος είναι διπλό, καθώς εξοικονομεί και ενέργεια», σημείωσε η κα Καραγιάννη.
Προτεινω οσοι μπορειτε να το χτιζετε κ ολας με λιγο τσιμεντακι γυρο γυρο...και μετα μην φοβαστε τιποτα...!!!