Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2011, 12:09
Θα υπάρχει και το κλασσικό UI για τους desktop users (σαν αυτό των windows 7), απλά η microsoft προσπαθεί να φτιάξει ένα λειτουργικό για όλες τις χρήσεις (desktop, laptop, tablet), όπως κάνει και η canonical με το unity άλλωστε.
Μέχρι στιγμής πάντως, μόνο αποτυχημένη δεν μπορείς να πεις την πορεία των windows 8.
Μέχρι στιγμής πάντως, μόνο αποτυχημένη δεν μπορείς να πεις την πορεία των windows 8.