Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2011, 12:09
από tolis_01
Θα υπάρχει και το κλασσικό UI για τους desktop users (σαν αυτό των windows 7), απλά η microsoft προσπαθεί να φτιάξει ένα λειτουργικό για όλες τις χρήσεις (desktop, laptop, tablet), όπως κάνει και η canonical με το unity άλλωστε.
Μέχρι στιγμής πάντως, μόνο αποτυχημένη δεν μπορείς να πεις την πορεία των windows 8.