Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2011, 16:02
Star_Light έγραψε:
παρε εναν καθηγητη να σου στησει σερβερ απο την αρχη να δεις αν ξερει... φυσικα οχι...
Όποιος μπορεί να κάνει, κάνει.
Όποιος δεν μπορεί να κάνει, διδάσκει.
Όποιος δεν μπορεί ούτε να διδάσκει, διοικεί.
Spoiler: show