Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2011, 16:39
fkol k4 έγραψε:Βασικά δεν το λέει καλά .
Είναι άτοπο να αγχώνεστε από τώρα για προβλήματα που δεν θα σας αφορύν ακόμα για κάποια χρόνια . Οι συνθήκες και η ζωή αλλάζουν συνεχώς και ποτέ δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις σε λίγα χρόνια που θα ψάχνεις για δουλειά .
Κάντε τις σπουδές σας , γίνετε καλοί σε αυτό που επιλέγει ο καθένας πρώτα απ' όλα για δική σας ευχαρίστηση και αντιμετωπίστε τις προκλήσεις της ζωής όταν τις βρείτε μπροστά σας , τώρα ούτε καν τις φαντάζεστε .
ΥΓ. Το ανέκδοτο που λέει "άντε @#%$^*@ κι εσύ κι ο γρύλλος σου" το ξέρετε ; ( όχι , δεν είναι οφ-τόπικ το ανέκδοτο ).
Πρεπει να παιζεις για να παιζεις και το αποτελεσμα θα ερθει
αν παιζεις εξαρχης για το αποτελεσμα εισαι χαμενος.
Καλο θα ειναι να υπάρχει μεριμνα για το τελος και το τελικο αποτελεσμα
αλλα δεν θα πρεπει να σου γινει ψυχωση. Και το να μου λεει εμενα το 7 στα 10 των γνωστων μου
οτι ξερεις ο 1ος μου μισθος πρεπει να ειναι 1500 επειδη σπουδασα... ναι ειναι πλεον ψυχωση
και οι ψυχωσεις κανουν κακο σε ολους.