Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2011, 19:20
@Dimitris
Δεν ξέρω κατά πόσο είμαστε on topic, αλλά:
Η σκέψη σου μ' αρέσει πολύ μπορώ να πω! Μακάρι να τα καταφέρει ο Ρήγας!
Όμως 2 απορίες/παρατηρήσεις.
Κατ' αρχάς τις γνώσεις για το μυστικό του project (γιατί μυστικό;) από που θα τις έχει αποκτήσει;
Όποιος μπαίνει σε ένα ΤΕΙ πληροφορικής δεν σημαίνει ότι έχει από πριν γνώσεις πάνω στον προγραμματισμό ώστε να κάνει τέτοιο ή στο πως θα στήσει τη σελίδα του κτλ.
Οπότε θα πρέπει πρώτα να αφιερώσει αρκετό χρόνο σ' αυτά και να τα μάθει καλά. Άσχετα με αυτά που θα μαθαίνει απ' τη σχολή του.
Επίσης απ' την άλλη, παρατήρησα ότι στο καθημερινό πρόγραμμα του Ρήγα δεν έχεις συμπεριλάβει καθόλου την απασχόληση με τα μαθήματα της σχολής.
Βέβαια χωρίς να έχω σπουδάσει δεν ξέρω πόσο χρόνο απαιτεί (αν απαιτεί
) αυτό και σίγουρα είναι ανάλογο και του ΤΕΙ ή πανεπιστημίου αλλά δεν πρέπει να αφιερώσει και εκεί λίγο χρόνο;
Η συμπεριλαμβάνεται και αυτό στις πρωινο-μεσημεριανές ώρες παρακολούθησης;
Δεν ξέρω κατά πόσο είμαστε on topic, αλλά:
Η σκέψη σου μ' αρέσει πολύ μπορώ να πω! Μακάρι να τα καταφέρει ο Ρήγας!
Όμως 2 απορίες/παρατηρήσεις.
Κατ' αρχάς τις γνώσεις για το μυστικό του project (γιατί μυστικό;) από που θα τις έχει αποκτήσει;
Όποιος μπαίνει σε ένα ΤΕΙ πληροφορικής δεν σημαίνει ότι έχει από πριν γνώσεις πάνω στον προγραμματισμό ώστε να κάνει τέτοιο ή στο πως θα στήσει τη σελίδα του κτλ.
Οπότε θα πρέπει πρώτα να αφιερώσει αρκετό χρόνο σ' αυτά και να τα μάθει καλά. Άσχετα με αυτά που θα μαθαίνει απ' τη σχολή του.
Επίσης απ' την άλλη, παρατήρησα ότι στο καθημερινό πρόγραμμα του Ρήγα δεν έχεις συμπεριλάβει καθόλου την απασχόληση με τα μαθήματα της σχολής.
Βέβαια χωρίς να έχω σπουδάσει δεν ξέρω πόσο χρόνο απαιτεί (αν απαιτεί
Η συμπεριλαμβάνεται και αυτό στις πρωινο-μεσημεριανές ώρες παρακολούθησης;