Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2011, 17:58
logari81 έγραψε:Ωραία, βλέπω το λύσαμε το πρόβλημα των "αστεριών", με αυτούς που δεν γεννήθηκαν και τόσο "αστέρια" τι θα κάνουμε; Τι μας νοιάζει ας το ρίξουνε στην πρέζα. Έτσι;
kANEις δεν γεννηθηκε λιγοτερο αστερι απο τον αλλον.
Εν παση περιπτωση ο καθενας εχει μια κληση και πρεπει να την βρει
αλλα να το ριχνουμε στην κλαψα οτι δουλειες δεν υπαρχουν και φταινε οι πολιτικοι
δεν νομιζω οτι ωφελει καπου.
ΔΟυλειες υπάρχουν. Το θεμα ειναι κατα ποσο θες να δουλεψεις η οχι. Μονο αυτο μετραει.
Τωρα δικαιολογιες σε στυλ "και ειναι λιγα τα λεφτα" , "και δεν ειμαι πρακτικα καταρτισμενος"
και και και εγω τα ακουω βερεσε και οποιος θελει γρηγορα γρηγορα να μπει στην αγορα εργασιας
να βγαλει φραγκα και να γινει ικανος να χει και γκομενα να χει και ζωη και τα παντα θα πρεπει να αφησει τις ευαισθησιες
και να βγει εκει εξω.
Εγω τον γιο μου (αν ποτε κανω) απο τα 15 του θα τον στειλω σε δουλεια φιλε μου.
Για να διωξει τις ευαισθησιες και τα κομπλεξ του... να αναμειχθει με ανθρωπους και να δει τα ζορια
απο μικρος. ΣΙΓΑ μην τον αφησω να φτασει 30 χρονων και να μην εχει δουλεψει ουτε μια ωρα.
Θα του εχω κανει ζημια. Μεγαληηη ζημια