Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2011, 18:50
Star_Light εσύ πραγματικά ζεις σε άλλον πλανήτη, πάνε πέστα αυτά σε γνωστή μου που απολύσανε σήμερα και πες της που θα βρει δουλειά για να πληρώνει τις δόσεις. Εδώ δεν συζητάμε για αυτούς που σκέφτονται να δουλέψουν, εδώ δεν έχει δουλειες για αυτούς που χρειάζονται πάση θυσία μια δουλειά. Ζήσε στον όμορφο επιχειρηματικό σου κόσμο. Παρεπιπτώντος εγώ δουλεύω απο τα 10 και γιαυτό τον σέβομαι τον κόπο μου για να τον χαρίσω για ψίχουλα.