Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2011, 20:17
Star_Light έγραψε:AN ΔΕΙς στο 12.16 λεει ακριβως αυτα που ηθελα να πω στον aldaperan και στους αλλους
χωρις να εχω δει τα βιντεο πρωτυτερα... οτι δεν μπορειτε να χρεωσετε στον αλλον ή εστω αυτο ειναι
θεμα καθαρης προσωπικης επιλογης... το αν θα χρεωσεις στον αλλον οτι ξερεις κατι εφαγα 1000 ωρες ή 10 χρονια
για να μαθω αυτη την τεχνολογια ωστε να την πουλησω σε εσενα... δεν τον ενδιαφερει παιδια.
Δατς λαιφ... απλα δεν τον ενδιαφερει.
Εμένα γιατί να με ενδιαφέρει λοιπόν ; Αν δεν εκτιμήσω εγω τη δουλειά μου πώς περιμένω να το κάνει ο άλλος ;
Star_Light έγραψε:ΔΟυλειες υπάρχουν. Το θεμα ειναι κατα ποσο θες να δουλεψεις η οχι. Μονο αυτο μετραει.
Τωρα δικαιολογιες σε στυλ "και ειναι λιγα τα λεφτα" , "και δεν ειμαι πρακτικα καταρτισμενος"
και και και εγω τα ακουω βερεσε και οποιος θελει γρηγορα γρηγορα να μπει στην αγορα εργασιας
να βγαλει φραγκα και να γινει ικανος να χει και γκομενα να χει και ζωη και τα παντα θα πρεπει να αφησει τις ευαισθησιες
και να βγει εκει εξω.
Μπορείς να μου πεις που ακριβώς υπάρχουν αυτές οι δουλειές ; Όχι τίποτα άλλο αλλά μάλλον κάτι ξέρεις, που το 20% (θερωτικά, το πραγματικό ειναι πολύ μεγαλυτερο) του πλυθησμου της Ελλάδας που είναι σε ανεργία δεν το γνωρίζουν
Star_Light έγραψε:Εγω τον γιο μου (αν ποτε κανω) απο τα 15 του θα τον στειλω σε δουλεια φιλε μου.
Για να διωξει τις ευαισθησιες και τα κομπλεξ του... να αναμειχθει με ανθρωπους και να δει τα ζορια
απο μικρος. ΣΙΓΑ μην τον αφησω να φτασει 30 χρονων και να μην εχει δουλεψει ουτε μια ωρα.
Θα του εχω κανει ζημια. Μεγαληηη ζημια
Εδω συμφωνώ , ο καλύτερος τρόπος να εκτιμήσεις αυτά που έχεις είναι να βγείς στην αγορά εργασίας . Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιος που δεν έχει βγει απο μικρός δε γνωρίζει και δεν είναι συνηδητοποιημένος της κατάστασης που επικρατεί και πώς βγαίνει το μεροκάματο . Πολλές φορές ισχύει και το αντίστροφο δηλαδή . Δεν είναι κανόνας
logari81 έγραψε:Ωραία, βλέπω το λύσαμε το πρόβλημα των "αστεριών", με αυτούς που δεν γεννήθηκαν και τόσο "αστέρια" τι θα κάνουμε; Τι μας νοιάζει ας το ρίξουνε στην πρέζα. Έτσι;
Δεν υπάρχει γεννηθηκαν και όχι "αστερια" . Άλλοι είχαν ευκαιρίες , άλλοι όχι , άλλοι μπορούσαν άλλοι όχι για προσωπικούς,οικονομικούς λόγους ,λόγους υγείας κλπ κλπ . Εδώ είναι που υποτίθεται πρέπει να έχει το κράτος μέριμνα και πρόνεια . Ψιλά γράμματα