Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2011, 21:57
από Star_Light
Πριν κλειδωσεις το θεμα αν το κλειδωσεις σε παρακαλω θελω να μου απαντησεις και περιμενω
και την απαντηση του αλλουνου. Ασε τις εντασεις κτλπ δεν παθαινουμε κατι δεν ειμαστε ζαχαρη.
Δεν ξηγιεσαι σωστα με το να παιρνεις την θεση καποιου που δεν ξερεις αν εχει δικιο ή αδικο.

Θελω αν καποιος που οντως δεν εχει λογαριασμο στο φεησμπουκ να δει αμα μπορει να δει το βιντεο που ανεβασα
οκ? Ευχαριστω ;)