Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2011, 21:57
Πριν κλειδωσεις το θεμα αν το κλειδωσεις σε παρακαλω θελω να μου απαντησεις και περιμενω
και την απαντηση του αλλουνου. Ασε τις εντασεις κτλπ δεν παθαινουμε κατι δεν ειμαστε ζαχαρη.
Δεν ξηγιεσαι σωστα με το να παιρνεις την θεση καποιου που δεν ξερεις αν εχει δικιο ή αδικο.
Θελω αν καποιος που οντως δεν εχει λογαριασμο στο φεησμπουκ να δει αμα μπορει να δει το βιντεο που ανεβασα
οκ? Ευχαριστω
και την απαντηση του αλλουνου. Ασε τις εντασεις κτλπ δεν παθαινουμε κατι δεν ειμαστε ζαχαρη.
Δεν ξηγιεσαι σωστα με το να παιρνεις την θεση καποιου που δεν ξερεις αν εχει δικιο ή αδικο.
Θελω αν καποιος που οντως δεν εχει λογαριασμο στο φεησμπουκ να δει αμα μπορει να δει το βιντεο που ανεβασα
οκ? Ευχαριστω