Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 15:30
από floral
Γεια σας,
το πρόγραμμα R, δεν έχει φόρουμ υποστήριξης αλλά mailing lists http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=23&t=704&start=10#p191354.
Γράφτηκα (δεν ήταν καθόλου απλό!), λαμβάνω πολλά e-mail τώρα
Μήπως ξέρει κανείς πως δουλεύουν τα mailing lists? :?:
H wiki δεν βοηθάει.
Λάμβάνω τώρα κάτι τεράστια mails με διάφορες ερωτήσεις-απαντήσεις από διάφορα μέλη.
Πώς ανοίγω καινούριο "θέμα"?
Πώς βλέπω ή κάνω αναζήτηση σε παλαιότερες ερωτήσεις-απαντήσεις?

Είναι αυτή η σελίδα του R περίεργη, κάνεις κλικ κάπου και σε στέλνει πίσω, στην προηγούμενη σελίδα :problem: .
Πολλές φορές αναρωτιέμαι εάν το R φτιάχτηκε για να χρησιμοποιείται από μια ευρεία γκάμα χρηστών όλων των "ικανοτήτων" ή μόνο από μια ελίτ :thumbdown:

Off topic:
Η χρήση των mailing lists μπορεί να φαίνεται απλό σε κάποιον αλλά προσπαθώ καιρό να καταλάβω :problem:
Off topic:
Όταν προσπάθησα να ανοιξω θέμα, έλαβα μήνυμα ότι αυτό το θέμα υπάρχει ήδη, ενώ δεν υπάρχει...