Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2012, 16:59
από fkol k4
filippos.xf έγραψε:Yeap! Ναι κανονικά.. δεν πιστεύω να κατέβασα λάθος extension pack; Από την ονομασία που βλέπετε στις εικόνες, το σωστό δεν κατέβασα;

Ναι , το σωστό έχεις. (από τό https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads), αυτό έχω κι εγώ και δουλεύει κανονικά.