Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2012, 15:43
από Learner
Off topic:
ubuderix έγραψε:Επισημα σταματησαν πλεον να υποστηριζονται απο microsoft.

Αναλόγως το sevice pack που έχεις.
Για service pack 2 έχει λήξει από τον Απρίλιο του 2010 .
Για service pack 3 , θα λήξει τον Απρίλιο του 2014.
http://windows.microsoft.com/is-IS/wind ... nd-support

Ξέρουν τι κάνουν εκεί στην MS. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση νομίζω με τέτοια διάρκεια υποστήριξης. Μη σου πω ότι μπορεί να βγάλουν κάνα service pack 4 και να επεκτείνουν την υποστήριξη μέχρι το 2020. :P