Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2012, 17:53
sotos21 έγραψε:Άλλωστε την βαρέθηκα την 12.10, την έχω από τον Μάϊο.
Δεν κρατιέσε sotos21
Πέρα απ' την πλάκα , αφού κάνεις τέτοιες εγκαταστάσεις , aplha beta κλπ , θα είναι καλό να συμετάσχεις ενεργά στην QA team . Σκέψου το