Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2012, 16:48
mixahlid3 έγραψε:΄Εχω ένα μικρό προβληματάκι με τον τερματισμό λειτουργίας του pc.Με το ubuntu 12.04 που εγκατέστησα το pc σβήνει εντελώς.Με τα win7 τερματίζει η λειτουργία των windows αλλά το fun εξακολουθεί να δουλεύει και πρέπει να κρατήσω το κουμπί πατημένο για 3-4 δευτερόλεπτα για να σβήσει εντελώς.
Αυτό που περιγράφεις είναι πρόβλημα των Windows και όχι του Ubuntu. Η καλή λειτουργία του Ubuntu δεν επηρεάζει καθόλου το πρόβλημα που έχεις σε Windows.
Θα χρειαστεί να αποτανθείς σε κάποιο φόρουμ για Windows για το θέμα αυτό.
(Πάει στο Περί τεχνολογίας)