Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2013, 22:08
Λοιπόν είναι ιδέα μου ή εσχάτως έχουν αρχίσει να πληθαίνουν τα προβλήματα μη λειτουργίας συσκευών σε windows, για τις οποίες μάλιστα υπάρχουν drivers από τον κατασκευαστή.
Χθες στο χώρο εργασίας της γυναίκας μου προσπάθησα σε μηχάνημα με χρ να εγκαταστήσω έναν εκτυπωτή Lexmark αν δε με απατάει η μνήμη μου Ε250d. Αφού λοιπόν πήγα στο site της και βρήκα τον driver για xp 32bit που ήταν το σύστημα έφαγα μια μεγαλοπρεπή ήττα, ασχέτως όλων των πιθανοτήτων που εξάντλησα (δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, υπήρχε διαθέσιμος ένας άλλος laser samsung).
Δεν θέλω να πω κουβέντες για ubuntu, αφού είναι μνημειώδης η κακή φήμη των παλαιότερων Lexmark με linux, αλλά έχω μια διαίσθηση πως αν τον δοκίμαζα θα έπαιζε. Χεχε,πρέπει μια μέρα να πάω εκεί το netbook...
Χθες στο χώρο εργασίας της γυναίκας μου προσπάθησα σε μηχάνημα με χρ να εγκαταστήσω έναν εκτυπωτή Lexmark αν δε με απατάει η μνήμη μου Ε250d. Αφού λοιπόν πήγα στο site της και βρήκα τον driver για xp 32bit που ήταν το σύστημα έφαγα μια μεγαλοπρεπή ήττα, ασχέτως όλων των πιθανοτήτων που εξάντλησα (δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, υπήρχε διαθέσιμος ένας άλλος laser samsung).
Δεν θέλω να πω κουβέντες για ubuntu, αφού είναι μνημειώδης η κακή φήμη των παλαιότερων Lexmark με linux, αλλά έχω μια διαίσθηση πως αν τον δοκίμαζα θα έπαιζε. Χεχε,πρέπει μια μέρα να πάω εκεί το netbook...