Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2013, 14:43
από freefour
Learner έγραψε:μπορείς να ανεβάζεις screenshots εύκολα και γρήγορα σε αυτή τη διεύθυνση.. http://imagebin.ubuntu-gr.org/

Σ ευχαριστω @Learner αλλα νομιζω οτι θα τα μπερδεψουμε αν βγω για screenshot. Φοβαμε να μην ακυρωσω οτι εχω κανει ως τωρα. Δεν εχω την επιλογη για ελαχιστοποιηση πανω στην εγκατασταση.