Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2013, 19:14
fkol k4 έγραψε:Δεν έχεις δώσει τη εντολή που σου είπα.
Κάνε copy αυτό:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gksudo gedit /etc/fstab
Πάτα Alt+F2 και paste μέσα στο πεδίο. Βάλε εδώ το περιεχόμενο του αρχείου που θα δεις (προς Θεού, όχι φωτογραφία, κείμενο σε [cοde][/code]) και κράτα το ανοιχτό.
Το ξαναλες αυτο; Παταω Alt+F2 και μου ανοιγη το Dash. Αυτο εννοεις να κανω, δηλαδη copy αυτο: gksudo gedit /etc/fstab και paste που;