Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2013, 11:56
από OPanos
Έχει δοκιμάσει κανείς να εγκαταστήσει το Unity under Arch ?

pmav99 έγραψε:Το wayland είναι dependency των gtk3 και mesa. Πιθανά και άλλων πακέτων. Δώστε ένα
Κώδικας: Επιλογή όλων
pacman -Qi wayland

και θα δείτε τα required by

Αν θέλετε να μάθετε πράγματα για το wayland, αυτό είναι ενδιαφέρον (και πολύ αστείο) βίντεο
http://www.youtube.com/watch?v=KhEPqa7Dp2c


Μιας και ο wayland είναι στα επίσημα αποθετήρια, θα μου έκανε εντύπωση να μην εγκαθιστά τις εξαρτήσεις του ο pacman.
Και στο AUR να ήταν, πάλι δεν θα μπορούσε να μην εγκατασταθούν οι εξαρτήσεις του [με όποιο τρόπο και αν έκανες την εγκατάσταση].