Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2013, 01:39
eliasps έγραψε:Μόνο το μήλο θα λείπει (που αν θες το βάζεις και αυτό).
https://lh3.ggpht.com/-qfNaxKERcDA/UFpu ... %20new.jpg
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
eliasps έγραψε:Μόνο το μήλο θα λείπει (που αν θες το βάζεις και αυτό).