Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2013, 17:57
από Learner
madvinegar έγραψε:Οταν λες οτι υστερει Ελληνικης μεταφρασης εννοεις απλά οτι τα menu ειναι στα αγγλικά?

Ναι, αυτό εννοώ.