Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2013, 17:57
madvinegar έγραψε:Οταν λες οτι υστερει Ελληνικης μεταφρασης εννοεις απλά οτι τα menu ειναι στα αγγλικά?
Ναι, αυτό εννοώ.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
madvinegar έγραψε:Οταν λες οτι υστερει Ελληνικης μεταφρασης εννοεις απλά οτι τα menu ειναι στα αγγλικά?