Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2013, 20:16
από abramis
α ρε πατρίδα, κι εγώ από θεσσαλονική είμαι, σπουδάζω χανιά (από κει το D-CODE). θα τα δω κι αυτά που πες, ψάχνομαι κι εγώ που και που με την μουσική άμα με πιάσει. οκ για τα ηχεία, καλή αγορά ότι και να πάρεις.