Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2013, 08:09
από konnn
simosx έγραψε:Με αναζήτηση στο διαδίκτυο, είδα ότι μερικοί χρήστες έπρεπε να συνδέσουν τα καλώδια ξανά μερικές φορές μέχρι να δουλέψει.
Ενδέχεται να συμβαίνει και αυτό σε σένα.

Μπορείς να φτιάξεις και μια μSD με κάποια έκδοση του Ubuntu, να εκκινήσεις και να δεις αν μπορείς μέσω Alsa να στείλεις τον ήχο προς την οπτική έξοδο.


οκ ευχαριστώ, θα το δω...