Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2013, 23:33
από the_eye
Υπάρχουν και καλύτερα (ή χειρότερα) !
Προσέξτε στον τίτλο "Multi-Target Tracking".
Γίνετε σε 3 διαστάσεις η αναγνώριση, οπότε όντως έχουμε targets.