Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2015, 12:38
από akounadis
@jim04
Βλέπω ότι οι τρεις είναι από e-shop.
Δυστυχώς έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα παράπονα πελατών προς την επιχείρηση σε επίπεδο εξυπηρέτησης και service - εγγύηση.
Δεν κάνω δυσφήμηση ούτε θα αναφέρω προσωπική μου εμπειρία. Ήμουν "άριστος" πελάτης τους.
Αν ήταν μόνο το κομμάτι customer service θα έλεγα "πάει και έρχεται" αλλά για την εγγύηση είναι σημαντικό.
Για μια υγιής επιχείρηση και τα δυο πάνε μαζί. Το e-shop εδώ και καιρό αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα σε όλα τα επίπεδα.
Ψάξε καλά, δες και σχολιασμούς στο site.

Είναι κάτι σαν την Ελλάδα. Βρίσκεται περίπου υπό ελεγχόμενη πτώχευση. :-)