Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2016, 06:16
Πας απο το home - συστημα αρχειων στην διαδρομη που εγραψες και
στον φακελο icons σε ενα κενο σημειο δεξι κλικ ανοιγμα σαν διαχειριστης και το κανεις αντιγραφη
επικοληση.
στον φακελο icons σε ενα κενο σημειο δεξι κλικ ανοιγμα σαν διαχειριστης και το κανεις αντιγραφη
επικοληση.