Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2017, 06:46
από Proudon
Πριν από 1 εβδομάδα περίπου η κόρη μου (15 ετών) πήρε ένα email όπου αναφερόταν όταν ο λογαριασμός της άλλαξε email στο ndrik1@yandex.com και την επόμενη στο ndrik2@yandex.com. Λογικά την επόμενη θα έπρεπε να πάει στο 1ο email και όχι πάλι σ' αυτήν. Σε κανένα από τ;α δύο μηνύματα δεν υπάρχει το link που λέει το φβ ότι μπορώ να επαναφέρω το λογαριασμό.

Ο τύπος της άλλαξε κωδικούς και ενώ δοκιμάσαμε τη μέθοδο ανάκτησης δυστυχώς δεν είχε προβεί στις κατάλληλες ενέργειες (ενεργοποίηση φίλων κλπ) και δεν μπορούμε με κανένα τρόπο να το επαναφέρουμε.

Μήπως κάποιος γνωρίζει πως θα μπορούσαμε. Δοκίμασα να στείλω μηνύματα στο facebook αλλά όπως πιθανά γνωρίζεται κανείς δεν απαντά εάν τα λάβει.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ την κοινότητα