Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2018, 11:51
από pc_magas
Ναι μεν είναι παλιό το σπορ αλλά πλέον η τεχνογνωσία στα αυτοκίνητα πχ. ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι τόσο προηγμένη που θα μπορείς μέσω reverse engineering να δίνεις δικά σου settings/χαρτογράφηση από το εγκέφαλο και για κρατήματα πέρα από αύξηση ιπποδύναμης. Δηλαδή ποιο έξυπνη διαχείριση πχ στην είσοδο της στροφής Ι2 μην δώσεις παραπάνω από το 50% τις ισχύος αλλά στην έξοδο δώστα όλα και άναψε για 3 sec και το Nitrous Oxide έτσι με την αναμενόμενη συμπεριφορά θα μπορείς πχ να ετοιμάσεις προσπέρασμα στην στροφή Ι2.

Δε ακόμη αναβαθμίσεις μπορεί να είναι του στυλ εάν χάνει πίεση το λάστιχο περιόρισε την ταχύτητα και δείξε στο GPS το κοντινότερο βουλκανιζατέρ που μπορεί το εν λόγο αυτοκίνητο να μην την έχει, αλλά η συνεργασία ενός μηχανικού αυτοκινήτων/βελτιωτή με έναν προγραμματιστή/reverse engineer για την μετατροπή αυτή σε ένα χ-ψ μοντέλο θα μπορεί να δίνει ένα εμπορικό πλεονέκτημα σε τοπικό επίπεδο.

Νομίζω πλέον πως με την γνώση πληροφορικής το tuning θα μπορεί να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο πέρα από μια νέα χαρτογράφηση.

the_eye έγραψε:Τώρα τελευταία είδα αυτοκίνητα "smart" που έχουν ένα "tablet" κοτσαρισμένο στην κονσόλα και μπορείς να βλέπεις από το διαδίκτυο που είναι το αμάξι σου, πόσο πίεση έχουν τα λάστιχα, αν χτύπησε ο συναγερμός, πόσο βενζίνη έχεις και άλλα. Αλλά το θέμα είναι ότι βλέπουν και άλλοι αυτές τις πληροφορίες !!!
Βρε μπελάς που μας βρήκε τώρα θα ψάχνουμε και για open source cars :mrgreen:


Με ένα toyota camri που έχει Automotive Linux ;)