Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2009, 07:19
από Epirotes
Να ξεκαθαρίσω την θέση μου: όταν εγώ λέω τα (Σ)Βίστα έτσι, το λέω επειδή για μένα και για την χρήση που χρειάζομαι τα ΧΡ είναι πολύ καλύτερα. Μόνο μειονέκτημα τα ΧΡ που έχω είναι 32-bit ενώ τα (Σ)Βίστα είναι 64-bit όπως και η ubuntu 9.04. Hm, τώρα που το σκέφτομαι θα τα κάνω (Σ)Βίστα κι από το virtualbox ώστε να απελευθερώσω και κάποιον χώρο. Το κακό με πολλά φορητά που έρχονται όλα με Windows Vista ανεξαιρέτως αν το υλικό μόλις και μετά βίας ξεπερνά τις ελάχιστες προδιαγραφές υλικού.

Φαντάζομαι ότι κι linuxman έχει την ίδια άποψη ότι τα (Σ)Βίστα είναι όντως σβήσε τα να δεις την υγειά σου. Και εν γένει συμφωνώ κι επαυξάνω μ' αυτά που έγραψε παραπάνω. :thumbup: Το ζήτημα δεν είναι να στήσουμε ταμπούρια και να οχυρωθούμε και τα συναφή. Το ζήτημα είναι να μάθουμε να συμβιώνουμε οι μονοσυμπαντικοί (π.χ. Ubuntu ή Linux μόνο) με τους πολυσυμπαντικούς, καλή ώρα σαν κι εμένα. Ειρήνη υμίν! :roll: :bow: