Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2009, 00:34
Τα δικα μου :
Gshutdown
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
Firefox
aMSN
Wireshark
Net Activity Viewer
Tucan
vlc
devede
Amarok
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
devede
Amarok
k3b
και φυσικα......δεν παμε πουθενα χωρις το τερματικο,ή terminal,ή........μια κονσολα ρε αδερφε.....

Gshutdown
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
Firefox
aMSN
Wireshark
Net Activity Viewer
Tucan
vlc
devede
Amarok
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
devede
Amarok
k3b
και φυσικα......δεν παμε πουθενα χωρις το τερματικο,ή terminal,ή........μια κονσολα ρε αδερφε.....