Δημοσιεύτηκε: 17 Σεπ 2009, 12:50
από panligo
Αυτό είναι κάτι που δεν νομίζω να μπορεί κάποιος από εδώ να σε βοηθήσει. Θα πρέπει να πας στην cosmote να τους ρωτήσεις ο ίδιος. Μία πιθανή απάντηση είναι ότι το 0,02ευρό / Μb ήταν μόνο για τον πρώτο χρόνο σύνδεσης, μετά η χρέωση μπορεί να άλλαξε.